Doprava ZDARMA

Retururi și reclamații


Returnarea mărfurilor - Retragere din contractul de cumpărare

În calitate de client, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare fără a indica niciun motiv în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor. Acest drept se aplică achizițiilor efectuate prin intermediul magazinului nostru online.

 

Conditii de returnare a marfurilor:

  • Marfa trebuie să fie nedeteriorată, fără semne de utilizare și, dacă este posibil, cu etichete originale.
  • Anexați o copie a facturii sau a unui formular de retur cu mărfurile și precizați numărul de cont la care doriți să returnați suma.
  • Nu trimiteți mărfuri la livrare; un astfel de transport nu va fi acceptat.
  • Returnările trebuie efectuate în termen de 30 de zile de la primirea mărfii de către transportator. Retururile după 30 de zile nu mai pot fi acceptate.

 

Procedura de returnare:

  1. Ambalați bunurile cu grijă și includeți una dintre următoarele informații:
    1. factura
    2. formular de retur
    3. numărul de comandă și numele scrise pe hârtie

    - Includeți și numărul contului bancar la care doriți să returnați banii în pachet

  2. Trimite coletul exact la aceasta adresa -

    Packeta România srl .
    90867333
    Strada Virginia Nr . 4
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

    Codul de pe a doua linie este foarte important, așa că nu uitați să îl scrieți în adresă. Alternativ, puteți scrie codul pe pachet în mai multe locuri pentru o procesare mai rapidă – 90867333

 

Rambursare - După primirea și verificarea mărfurilor returnate, vă vom rambursa banii în contul bancar specificat . Rambursarea se va face în termen de 14 zile de la livrarea expedierii în depozitul nostru. Vă vom informa despre evoluția returului.

 

Plângere

Oferim o garanție de 24 de luni pentru toate bunurile de la data primirii. Dacă în această perioadă apare un defect al produsului, aveți dreptul să depuneți o reclamație.

 

Procedura de depunere a reclamatiei:

  1. Copiați factura sau scrieți numele, adresa, numărul de telefon, numărul comenzii (factura) și descrierea defectului pe o bucată de hârtie.
  2. Pentru a accelera procesarea reclamației dumneavoastră, vă recomandăm să utilizați formularul de reclamație disponibil pe site-ul nostru, să îl tipăriți, să îl completați și să îl introduceți în pachet împreună cu articolul reclamat.
  3. Trimiteți următoarele documente împreună cu bunurile revendicate la adresa:

    Pachet România srl .
    90867333
    Strada Virginia Nr . 4
    077096, Dragomirești-Deal , Ilfov , CTPark A1 Km13

    Codul de pe a doua linie este foarte important, așa că nu uitați să îl scrieți în adresă. Alternativ, puteți scrie codul pe pachet în mai multe locuri pentru o procesare mai rapidă – 90867333

 

Tratarea reclamațiilor:

Avem la dispoziție 30 de zile de la primirea mărfii pentru a procesa reclamația. În cazul unei reclamații justificate, aveți dreptul la rambursarea costurilor necesare, în special a taxelor poștale pe care le-ați plătit la trimiterea mărfurilor reclamate. Pentru rambursarea costurilor, trimiteți un formular de depunere scanat la adresa noastră de e-mail de contact info@altisport.ro.

 

Date de contact pentru reclamații și retururi:

Telefon: +420 226 400 233

Email: info@altisport.ro

 

Ne pasă de confidențialitatea dumneavoastră Folosim cookie-uri și instrumente similare necesare pentru a vă permite să faceți cumpărături, pentru a îmbunătăți experiența dvs. de cumpărături și pentru a vă oferi serviciile noastre.
Mai multe informații Mai puține informații